Pingvin

Idag tänkte jag börja med en liten rolig historia, som jag har fått via mail av en kompis.

En man tittade ut genom sitt köksfönster och såg en pingvin i sin trädgård.
Han gick ut i trädgården och tittade på pingvinen och visste inte vad han skulle ta sig till.  
Plötsligt dök hans granne upp i den angränsande trädgården och han frågade sin granne vad han skulle ta sig till? Grannen svarade att en idé är ju att ta pingvinen till zoo. Bra idé! Han tog pingvinen under armen och drog iväg till zoo.    
Följande dag fick grannen syn på mannen med pingvinen under armen igen men denna gång var pingvinen iförd badbyxor och simdyna.  
"Ja men, gjorde du inte som jag sa, tog du inte pingvinen till zoo?", sa grannen.  
"Jo visst gjorde jag det och vi hade jättetrevligt så idag ska vi till stranden!".


Hoppas att ni får en bra dag!
Kramar W

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe! Ta ett bad, helskönt!

2008-03-18 @ 17:22:03
URL: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0