Underbar Lördag!

Idag träffa jag en vän som jag inte har träffat på länge.
Jag åkte först hem till henne för att se hennes nya lägenhet, den var jätte fin!!!
Där tog vi en fika och snacka en massa.
I protest från hennes underbara dotter, hon tittade på Pippi film och tyckte att vi pratade för högt!!
Sen körde vi hem till mig och åt middag och fortsatte att snacka!!
Det var härligt att få prata med henne igen! Jag har saknat våra samtal!!
De handlar om allt och inget, men det är det som är det sköna med våra samtal!!
Nu får vi bara se till så det inte tar så lång tid tills nästa gång vi träffas.
Jag har haft en super bra dag idag!!!
Tack S!

Hoppas att ni också har haft en  bra Lördag!

Kramar W 

Kommentarer
Postat av: Samira

Jag hade verkligen också supertrevligt. :) Vi ses snart igen, ingen tvekan. Kram

2009-01-11 @ 00:22:16
URL: http://samira.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0