Ny vecka!!!

Ja då har det varit helg!!!!

Vi fick inte komma till tidigare i lokalen!!
Så det blev att gå upp tidigt på lördagen för att åka dit och fixa iordning!!
Det blev bra!!
Festen gick bra!!
Jag tycker mig kunna se det som om mina töser blev nöjda med allt!!
De har inte sagt något annat i alla fal!!
Och de har tackat oss!!
Så det tolkar jag som godkänt!!
   
Här är några bilder på töserna när de öppnar paket,när vi sjunger
för dem och när de sjunger SingStar för oss.
Hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag har haft!!!

Idag har S varit på besök!!
Jag skulle ha köpt present till henne, men då min man var så smart och åkte iväg 
med alla bilnycklar så satt jag fast här!!
Jag funderade på att ta cykeln, men det hade jag inte hunnit!!
Så hon får få den en annan dag!!!
Men S jag har köpt en paket till dig nu!!
Vi hade en härlig dag med massa kladdkaka och snack!!!
Tack för en underbar dag S!

Nä nu ska jag sätta mig i soffan .... nä jag ska ju först ta tvätten!! Attan!!!
Sen ska jag sätta mig i soffan och ta det lugnt!!!
Hoppas att ni har haft en bra dag!!
Det har jag!!

Kramar W

Glöm inte att ringa en vän, som du inte pratat med på länge!!!

 

Kommentarer
Postat av: Samira

Du skulle INTE köpa en present ju!! :) Tack för dagen, jag hade jättetrevligt. Tog dock fel beslut när jag åkte hem för det blev inget pluggande jag somnade istället. Smart jag är!! Nu får jag plugga dubbelt idag. Kram, vi kanske kan ses till helgen?

2009-02-10 @ 09:29:53
URL: http://samira.webblogg.se/
Postat av: Anette

Tack för en trevlig fest! Hoppas att tjejerna var nöjda med allt! Vi som gäster hade jättetrevligt, god mat o dryck o underhållning o musik! Ha det jättebra o hälsa familjen! Kram

2009-02-10 @ 11:18:46
URL: http://olssonfamily.bloggagratis.se
Postat av: Sawen

Åh gud vad fint kläd Sara är =).



Grattis till båda i jätte-efter-skott.

2009-02-25 @ 19:53:26
URL: http://sawens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0