Förbannad!!!

Jag var inne på Aftonbladets hemsida och får läsa där att George riskerar att bli diskad i Lets dance!!
Nu brukar jag inte titta på detta program, men jag tycker att TV4 får ge sig.
Grabben ska på begravning!!!!
Låt honom gå!
Jag har länkat till artikeln, tryck på Georges namn så kommer ni dit!!

Till dem på TV4 vill jag bara säga.....ALLT ÄR INTE PENGAR!!!
Ni kommer att förlora på att inte va mänskliga!

Så nu har jag fått skriva av mig lite!!
Blir så arg när man läser sånt här!

Hoppas att ni får en underbar dag!!
Kramar W


Glöm inte att tänka på er nästa!

Kommentarer
Postat av: Emma

oj då. hur skulle dom själva känna om någon nära dött!? så folk kan bete sig allså...bara för pengar! Ibland förstår jag inte hur människor tänker. Man blir arg och ledsen på vissa!



Hoppas din dag varit bra. Själv försöker jag plugga men de går inte haha. :P Dessutom längtar jag till våren! KRAMAR EMMA

2009-02-11 @ 15:41:10
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0