Ny dag.

Grabbarna har åkt till Stockholm, de åkte kl:4 i morse.
Så nu e det jag och tjejerna här hemma.
Den store tösen har en kompis som har sovit över här i natt
Jag och lillan har precis varit ute med hundarna.
Vi stötte på en massa hundägare och deras hundar.
Det e nog det härliga vädret som drar ut alla.
När vi kom hem tog jag en kopp kaffe och satte mig på altanen och njöt av solen!
Härligt!!
Har sagt det innan men säger det igen,
Idag e det vår!!
Nu hoppas jag att den e här för att stanna!!
Vad dagen har att ge ger sig under den något förskjutna frukosten.
Det blir nog någon slags uteaktivitet.
Hoppas att ni får en underbar och solig dag!
Kramar W
image285
Bilden googlad

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Det är otroligt fint väder här idag ja! :)
Hoppas ni får en superfin dag! Kram kram

2008-03-08 @ 12:43:26
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0