Kom ihåg:


♥ En äkta vän hjälper dig inte ur fängelse, utan en äkta vän sitter bredvid dig och säger; "VI strulade till det!" 

♥ .... livet är som en toarulle. Ju närmare slutet man kommer desto snabbare går det.

♥ ....pengar inte kan betala klass.

♥ ....Det är de små dagliga grejorna som gör livet så spektakulärt.

♥ ...Under allas hårda skal finns det någon som vill bli uppskattad och älskad. 

♥ ....att ignorera faktum tar inte bort faktumet.

♥ ....att ju mindre tid jag har på mig, ju mer får jag gjort.

♥....Skönhet kommer inifrån.

Kramar W

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahhaha, roliga inlägg här idag ser jag =) Mycket bra och tänkvärda.
Ha en go natt och en fin morgondag/kram

2008-03-13 @ 01:01:05
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: pixi

fint!snor den av dej..hoppas det går bra!Ha en bra dag du med!=)

2008-03-13 @ 11:50:07
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0