en röst i natten!("Jack Killian")

Jag har alltid sagt att man fostrar barn och djur lika!
Folk brukar tycka att jag e dum i huvudet när jag säger det, men så e det!!
Om ni täker efter så e det så!!
Det gäller att ha raka enkla regler!
Det gäller att man e konsekvent!!
Gör man något bra så får man beröm, gör man fel så får man en konsekvens av det!!
Svårare än så e det inte!!
Men sen gäller det att följa det!!
Med sina djur e det inga problem, men med sina barn e det lite svårare!!!
Tro nu inte att jag ser mina djur jämnlika med mina barn!
Men det jag menar att ju rakare och enklare regler, ju lättare e det att följa!!
Och det gäller både djur och människor!!
Detta e en massa svammel som jag bara fick för mig att skriva!!
Efter det att jag lagt min lilla och suttit och kelat med hunden!!!

Jag hoppas att alla haft en bra dag!!
Kramar W

Kommentarer
Postat av: Emma

mm, de va mysigt som bara den. njuter för fullt av min ledighet. :) hur är allt med dej då?



håller med dej om djur och barn. Enkla o raka regler = lätta att följa. =D



Hoppas allt är bra med dej. kram emma

2008-07-13 @ 23:27:37
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: vivan

Barn och djur mår bra av enkla raka regler...så sant..kramiz:)

2008-07-16 @ 11:01:57
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0