Stegräkningen!

Jaha nu har man precis kommit hem från skolan,  där vi har lysnat på redovisningar idag. Jag och en klasskamrat skulle också ha redovisat idag men tiden rann i väg, så vi ska göra det på fredag istället.
Nu till min och min gubbes tävling. Jag och gubben klädde oss med våra stegräknare idag, jag tog stor ledning direkt och var väldigt glad för det. Men det va ju ingen överaskning för mig att jag skulle leda! Sen under dagen i skolan fick jag ett sms  om att kolla hans blogg, så det gjorde jag, till min stora besvikelse!!!!
HAN HADE GETT UPP!!!!!!!
Först hade han råkat stöta till en knapp så att räknaren nollstäldes, sen när han skulle ta upp pengar ur fickan på ett Cafe så åkte räknaren i golvet så att den börja tjuta (han har en stegräknare med överfallslarm) efter det gav han upp. Men jag erbjöd honnom att ta min istället så att vi kan fortsätta vår tävling, vi hann inte börja ens!!! Jag har inte fått något svar ännu, men jag hoppas att han vill fortsätta! Vi får se hur det hela slutar.

Jag känner mig inte som en vinnare!!! 

                                                                          Kramizar W

Kommentarer
Postat av: Sawen

Hahaha, stackars Per :P

2008-01-14 @ 18:11:37
URL: http://sawens.webblogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Rätt åt Per!!! :)
Du hade ändå vunnit. Det är nog därför han gav upp. Haha.

Tack för en supertrevlig kväll.

2008-01-15 @ 01:40:03
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0