Mysig kväll som gärna görs om!!!!

Igår kväll va jag och gubben hemma hos S o O, meningen va att jag och S skulle plugga matte! När vi suttit och fikat o pratat en stund skulle S bara gå och natta lillan sen skulle vi ta tag i matten, när hon kom tillbaka fortsatte vi att prata, vi gick ut på balkongen och satt där. Efter en stund frågade jag om vi skulle titta på matten, det gjorde vi, men vi konstaterade direkt att vi inte hajjade något, vi hade hjärnsläpp båda två!!! Så vi la matte bökerna åt sidan och fortsatte med att ha det trevligt och mysigt. Gubbarna var också med och pratade. Vi hade det jätte trevligt  hemma hos O o S igår. När vi äntligen fick tummarna loss till att gå hem var kl närmare 2 på natten.
När jag kom hem började jag få huvudvärk, så jag gick o la mig nästan direkt, när jag vaknade imorse var huvudvärken kvar. Det e väl priset man får betala när man har det trevligt hemma hos ett par vänner!! Men de priset betalar jag gärna. Ända nackdelen e att jag missa skolan, men det får jag ta igen sen!!!
Nu måste jag gå och ta en ny huvudpilla, innan huvudet sprängs!!!

                                                            Kram W

Kommentarer
Postat av: sara

lite skoj att jag redan igår kände på mig att du inte skulle till skolan idag :P

2008-01-15 @ 13:53:29
URL: http://flickansaaraa.blogg.se
Postat av: Olle

Tack för besökt, välkommen åter! :)

2008-01-15 @ 17:28:18
URL: http://tazty.webblogg.se/
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Tack för igår, jag hade jättetrevligt. Vi får ses snart igen.

Hoppas huvet blir bättre.

2008-01-15 @ 17:30:43
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0