Jag saknar dig något så otroligt mycket!!!

I dag skulle min morfar, Allan, ha fyllt 80 år, men tråkigt nog så gick han bort för 3 år sedan. Han var min stora förebild, han var alltid rättvis, han gjorde inte skillnad på någon eller något. Han var mån om hela familjen, då menar jag alla i släkten!! Han ställde alltid upp om han kunde.
Han var  lekfull och skämtade alltid.
Jag minns en av våra släkträffar som vi har varje år, (där alla  rakt nedstigande från min morfars far: barn,barnbarn osv träffas, vi brukar bli runt hundra pers) morfar var väl runt 70 år, han klättrade upp bland träden med de mindra barnen, till min mormor stora förtvivlan, hon var orolig att han skulle trilla ner.
Även när han blev sjuk slutade han aldrig med att skoja, han skämtade med sköterskerna på sjukhuset, han drog skämt för oss när vi var hos honnom!
Han dog med ett leende på läpparna.
Jag vill bli som min morfar, han var en bra människa!!!
Älskade morfar jag saknar dig !!!!

                                                     Ditt barnbarn Wiveca
 
                                                        image13

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Åh jag är lite labil idag har börjat gråta ett par gånger idag och den här texten hade samma effekt på mig. Så fint du skriver om honom.

Stora kramar från mig. Vi ses ikväll.

2008-01-16 @ 15:01:27
URL: http://samira.nu
Postat av: Sawen

Åh vad fint!

2008-01-16 @ 17:37:29
URL: http://sawens.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0