Bolibompa

image35
Satt och titta på bolibompa med min dotter precis, man brukar alltid lära sig något nytt där. Ja jag vet att det kan låta konstigt, men så e det!! Jag vet att det finns en som håller med mig (tror jag) eller..... Samira?
  image36

Jag tycker att det e mysigt att sitta där med min minsta och bara mysa, det gäller att passa på så länge de vill mysa med en!! Sen när de blir tonnisar så anser dom att mysa e att sitta med en påse chips brevid en i soffan!!!!
Men man ska vara glad för det man får, eller hur!!?
Nu ska jag gå och hjälpa lillan i duchen sen ska hon läsa lite och sen i bingen!!!
Därefter ska jag o gubben hem till Samira och Olle.
Jag tror att jag o S bara ska sitta och mysa och babbla på balkongen.
Det ser jag fram emot!

Många kramar W

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Jupp Bolibompa lär man sig mkt av. Det är bra för vi föräldrar blir ju lite sega av all barnatjat o glömmer annan info. :)

2008-01-21 @ 19:21:11
URL: http://samira.nu
Postat av: Olle

Jag lärde mig hur minutenmaskinerna fungerar genom bombpa!

2008-01-21 @ 23:47:54
URL: http://tazty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0