Äntligen färdig!!

Nu har jag städat ut julen, det tog lite tid. Jag räknade alla mina tomtar som jag hade uppe nu till dena julen, ni kan aldrig gissa hur många det va! Det är inget rekord eller så, jag har läst om folk som har många, många fler än mig. Nå det blev ......101!!!!!!!!! tomtar och då har jag fler som jag inte hade satt upp, men de vill jag inte räkna, de är inte så fina så att de får va uppe.
Nu ska jag försöka sätta mig och gå igenom min redovisning som jag ska ha imorgon, känner mig inte alls förbered, men det får gå som det vill med det!
Ojsan jag höll på att glömma att jag och gubben ska ställa in våra stegräknare också, så att vi kan börja med räkningen imorgon.
Vi ses.

                                       Kramar W

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Helt otroligt med 101 tomtar!! WOW!

2008-01-13 @ 21:58:12
URL: http://samira.nu
Postat av: Anonym

kul med jul?

2008-01-15 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0