Vill bara....

......påminna er om att det snart e alla hjärtans dag,
så att ni innte glömmer bort era nära och kära
Så här kommer en liten uppvärming!!
image118
Älska mig mest
när jag förtjänar det minst
för då behöver jag det bäst.
image119
Vi kan inte utföra storverk här på jorden.
Vi kan bara göra små saker med stor kärlek.
Moder Teresa
image120

Allt som är av kärlek fyllt skall bestå.

Att älska är livets mening
att bortom oss själva se
att taga emot och lära
att taga emot och ge
att öppna hjärta och sinne
för allt som är skönt och gott
och låta det lysa och värma
varhelst vi vår uppgift fått.

Må aldrig vi mista förmågan
att bortom oss själva se
att kunna motta och växa
att kunna älska och ge.
Rut Bucht


Kramar W

Kommentarer
Postat av: Emma

mysigt att det snart är alla hjärtans dag. =D

japp jag ser det positivt...money money!! ;P

2008-02-06 @ 15:21:39
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag ska inte glömma den dagen.
kram på dig // Anna-Carin

2008-02-06 @ 15:33:15
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0