Tack för i dag!!

Nu har våra vänner åkt hem! Det har varit en trevlig kväll i goda vänners lag, god mat och gott sällskap, vad mer kan man begära av en lördags kväll?!
Det e en sak som stör mitt glada lynne, jag har en sådan j...vla värk i lederna! Men det försöker vi glömma, har provat med öl, vin och värktabletter, men inget hjälper, det går väl över så småningom. Skit samma det va inte meningen att sitta här och gnälla!!!
Jag e annars hel nöjd med min lördags kväll.
Jag hoppas att ni också har haft det trevligt i kväll.
Vill Tacka alla som har grattat Sara idag på hennes 17 års dag!!
Detta får bli mitt sista inlägg för i kväll!
Så då e det bara en sak att säga...
image96
Vi ses imorgon!
Kramar W

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Härligt att ni haft en fin kväll. Vi hörs, kram.

2008-02-03 @ 01:22:16
URL: http://samira.nu
Postat av: Kwisse

Jag vet inte om det smittar, testa och se :)

2008-02-03 @ 10:55:51
URL: http://kwisses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0