Ska bli skönt.

Nu har jag ätit och tittat på bolibompa med  tösen. Det va jätte gott med köttbullar och makaroner, de va ett tag sen vi åt det. Har även ringt min syster och bokat tid för massage, det blir av i morgon. Ska bli skönt, hoppas att jag slipper min huvudvärk sen. Har även pratat med Samira, jag ringde o fråga om jag missat mycket i skolan idag, men det verkade inte så, som tur e!!
Samira e för go, hon trodde att jag kanske kunde få värken där hemma för att vi sitter på deras balkong för det e lite kyligt och så där ute, men så e inte fallet. Jag sitter ju brevid en värmefläkt och har nästan två filtar på mig. Så nä, så lätt blir du inte av med mig Samira! Hihihi
Nu ska jag fresta med något helt annat än middag... nu ska jag gå och göra semlor till oss här hemma och till det ska jag ha ny bryggt kaffe. Så jag har inte tid att sitta här längre!!!
Ses sen!
Kram W

Kommentarer
Postat av: Vicky

Låter jättemysigt :)
Trevlig kväll ^^

2008-02-06 @ 20:14:40
URL: http://rocknrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0