Läxa!

Jaha då har man varit vaken en stund. Jag har sovit skit dåligt inatt!  Försökte ta igen det med att ligga kvar i sängen men det har inte hjälpt. Som tur e att vi har studiedag idag, så jag behöver inte gå till skolan!
Nu ska jag försöka göra läxor som jag skulle ha gjort under lovet, men som inte har blivit gjort!
Det e inget som lockar mig precis, men det måste göras!
Tyvärr!
image241
Det tråkiga e att i dag skiner solen, vilket den knappt gjort under hela lovet!
Alltså det e inte tråkigt att den skiner, det e tråkigt för att jag inte kommer ut!
Jag tror att den vill retas med mig! Hihi
Jag hoppas att ni ska hitta på något mycket roligare!
Vi hörs!
Kramar W


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Ja du det är något som du ska göra.. jag har just dragit med snabelsnoken ett varv här. Här skiner solen oxså och jag ska nog ta mig en cykeltur snart..
Plugga på fast det tar emot.. det där önar sig i längden:-)
Kramar

2008-02-25 @ 12:52:18
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0