Tack!!

Vill börja med att först tacka alla som har grattat mig!! Tusen tack!!!
Det är en bra push med beröm !! Man orkar liksom lite mer då!!!

Jaha då var första skoldagen över.
Lillan var glad i hågen när jag kom och hämtade henne.
Jag fick vänta i ca tio minuter innan hon kom ut!!
Fröken var lite sen. Men det gör inget!
Lillan hade haft en bra dag, och det är det viktigaste.
Som vanligt när det är första dagen i skolan så får de hem en massa papper som ska fyllas i.
Så det var bara att sätta sig med dem när vi kom hem. Det är bäst att göra det direkt annars så glömmer jag bort det!!
Inte lätt att vara senil!! Hihi
Så nu har jag gjort det, så då är det bara att sätta igång med middagen.
Det blir inte så mycket att göra med den idag mer än att värma den!! Vi ska ha samma som igår, (Korv stroganoff).
Det blev mycket över så då är det bara att ta det samma idag!!
Skönt att bara värma upp!!!
 De stora barnen hade också haft en bra första dag i skolan!!

Nästa måndag vid denna tiden sitter jag i en solstol i Cypern, jag längtar!!!!!!
Nä nu måste jag gå och göra lite nytta här hemma!!

Hoppas att ni haft en bra dag!!
Kramar W

Kommentarer
Postat av: vivan

Vad kul att åka nu när det har blivit ruskväder här hemma!Har inta varit på Cypern....men det skall bli!



Ja de hade köpt tobak med äpplesmak...har aldrig provat förut...gillar jag det inte får pipan stå som prydnad...kramiz:)

2008-08-18 @ 18:34:43
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Oooohhh vad skönt det låter men Cypern !!!!!

Vill oxå åka bort!!!!!!

Kram

Margaretha

2008-08-18 @ 18:45:49
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0