Inget att säga!

Hejsan!
Det  va ett tag sedan jag var inne och skrev.
Jag har inte haft något direkt att skriva om, så då har det inte känts lönt.
Allt e som vanligt här hemma,
vi håller på för fullt med renorveringen av vårt förråd, sedan e det dax med att fixa poolen.
Annars händer det inte så mycket.
Hoppas att jag har någon läsare kvar som har haft tålamod att fortfarande gå in och kolla här.
Jag ska senare idag gå in och kolla hos er, men nu kan jag inte då jag sitter i skolan och skriver,
min lärare står bakom mig och pratar med klassen.
Hoppas att han inte ser vad jag gör! Hihihi
Ni får ha en bra dag !
Vi ses sen.
Kramar W






Kommentarer
Postat av: Anonym

jodå du kan vara lugn jag tittar in här lite nu och då...ha en fin kväll

2008-04-21 @ 19:26:36
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Annelie

Jag är också kvar =)
Ha det fint och njut i solen/kram

2008-04-24 @ 10:29:41
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0