Lördagskväll!!

Jaha då sitter man här själv med gubben!!!
Det känns konstigt!!
Lillan är iväg med en kompis i en stuga utanför Höör.
De åkte i går och kommer hem på måndag!!
De stora barnen är med kompisar.
Så här sitter man helt själv!!!!!!
Det tillhör inte vardagen.
Man brukar alltid ha lillan brevid sig, eller i närheten.
Jag klagar inte men det känns tumt.
De ända gångerna vi brukar va helt barnfria är på vår bröllopsdag och på vår årliga kräftskiva.
Nu är man det bara så där!!
Men det är nog lika bra att man vänjer sig vid detta!! För lillan lär ju bara bli större och större!!
Så hon kommer också att lämna oss på helgerna!!
Men som tur är lär det ta ett tag till, så man hinner vänja sig mer vid den tanken!!
Frågan är vad vi ska hitta på här hemma???!!!!!
Man är så van att alltid ha barnen omkring sig!!!
Man har ju inte gjort något på egen hand på jätte länge!!!
Det blir nog att sätta sig ner och fundera på vad jag och gubben ska hitta på när inga barn är hemma!!
Bara den tanken känns konstig!!!!
Jaja, tänk vilka möjligheter vi får sen, vi kan göra vad vi vill!!!
Men frågan står kvar........ vad vill vi göra?????
Nä nu ska jag sätta mig med gubben och mysa!!!

Hoppas att ni får en underbar kväll!!
Kramar W

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej! Hoppas att du och "gubben" fick en trevlig kväll igår!!! Själv så somnade vi tidigt, var uppe klockan 5 för att åka på simtävling med dottern och efter simtävlingen var vi på kalas! Ha en fortsatt trevlig helg (det som är kvar av den)!!!! Kramar

2008-10-26 @ 10:26:33
URL: http://olssonfamily.bloggagratis.se
Postat av: Samira

Jag somnade strax innan tolv o det kändes jättekonstigt för o va lördag.

Men å andra sidan hade jag renbäddat så allt doftade mumma. :D

2008-10-26 @ 11:36:26
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0