Du blir vad......

Har du någon gång hört detta citat av Henry Ford:

"Oavsett om du tror att du kan eller tror att du inte kan, har du rätt".

 

 Du blir vad du tänker som mest på.
Om du tror att du kommer att förlora, så kommer du att förlora.
Om du tror att du inte vågar, så kommer du inte att våga.
Om du skulle vilja vinna men tänker att du inte kan vinna,
då kommer du inte heller att vinna.
Livets segrar går inte alltid till den starkaste kvinnan eller mannen,
men förr eller senare vinner de som tror att de kan.

 

- FÖRFATTARE OKÄND -

Hittat på nätet!
Kramar W


Kommentarer
Postat av: Sawen

"jag tror att mitt hår kan bli långt på en minuter, jag tror på att mitt hår kan bli långt på en minut, jag tror att mitt hår kan bli långt på en minut, jag tror att mitt hår blir långt på en minuter.. "

*en minut senare*

Mitt hår är fortfarande kort..

2008-02-28 @ 07:36:35
URL: http://sawens.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0