Sammanställning!

Om jag skulle sammanställa helgen, så tror jag att det blir så här:
I fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde (tack fibro), men om det e någon där ute som vet vad jag gjorde så kan ni väl berätta det för mig! Nä jag har inte varit ute och supigt, så att det e inte därför som jag inte kommer ihåg det utan det e bara så ibland. Men skulle någon komma och säga vad jag gjort så skulle jag säga JA JUST DET! Hihi
Igår så fixa gubben och hans bror med det nya förådet som börjar likna ett föråd nu! Tack och lov!
Sedan bjöd vi han och hans familj på middag. Man måste ge dem någon lön för mödan. Ja ja det blir nog mer lön än så, det blir nog en massa grillningar till sommarren också!!
Vi tog med dem på en av mina favorit resturanger här i Malmö, El Patio.
Sen efter det gick vi hem här till oss och spelade Nitondo Wii Fit.
Min gubbe var och handlade det i fredags, oj där kom jag på lite vad som hänt, men som jag instalerade igår.
De som säger att TV spel inte e bra för oss har tyvärr helt fel när det kommer till Wii spelen!!!
Jag har börjat få träningsvärk av spelandet igår!
För er som inte vet vad det e för spel så kan jag säga att det  e ett träningsspel där du får din egna tränare, de kolla din BMI och ser till att du tränar som du ska!!
Jätte häftigt spel!
Om vi nu ska tala om vad som har hänt idah , så e det inte så mycket mer än att gubben har fixat och donat där ute!
Jag har tagit lillan till kalas och handlat och lagat midag.
Vilken jag blev övergiven från!!
Vi satt som vanligt alla vid bordet, när den stora tösen fråga om hon fick gå ifrån, hennes kille satt ute i bilen och väntade.
-Ja gör du det , sa jag.
Efter 1 minut sa grabben,
-Kan jag också gå ifrån, min kompisar sitter och väntar på mig?!
-Ja det kan du.
Efter 3 min sa gubben jag måste gå nu R väntar på mig vi skulle fixa med din bil!
-Ja gå du, sa jag.
Ja då va det bara jag och lillan kvar!
Men det tog bara 1 min, så fråga de hon om kunde gå, hennes kompis väntadde där ute?!
-Ja gå du gumman det e OK.
JAha då satt man där själv helt plötsligt!
Men det gjorde inget, jag hällde upp mer vin i glaset tog mig en cigg, och satte mig här vid datan!!
Just nu sitter jag och lysnar till skön 80-talsmusik! Jag njuter!
Kan det bli bättre!!!
Hoppas att er helg har varit bra, det har min!!!
Stora kramizar W

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Ibland är det bara skönt o va lite själv o njuta. :)
Vi ses imorgon.

2008-04-28 @ 00:41:40
URL: http://samira.nu
Postat av: TaZty

Kopiera in denna texten i Word, sen kommer du att ha kul! :D

2008-05-01 @ 23:55:15
URL: http://tazty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0