Helg!

Jaha då får jag väl starta med lite uppdatering igen!!!
Det är inte bra att va borta för länge.
Jag ska börja med att tacka min kära vän Anette för nomineringen!
Tusen Tack!


Det är meningen att jag nu ska nominera andra men alla de bloggar som jag läser är värda att bli nominerade
så då får det bli alla dem!!
Så ni som kommer in här, och ni som fått kommentarer av mig
Ni är nominerade


Ja vad har mer hänt....
jo jag är fortfarande förkyld, men det har blivet mycket bättre.
Som tur är!
De senaste dagarna har jag spenderat på sjukhuset med min stora tös.
Hon har opererat bort mandlarna.
Snacka om att man blir helt slut i kroppen av att vistas på ett sjukhus!!
Men nu slipper jag det, hon kom hem igår!!
det jag reagerade lite över var att på över en natt så ska min stora lilla tös bli vuxen!!
Ena dagen får hon inte göra något själv, som tex ringa skolan och sjuka sig.
Men nästa dag får inte jag ringa dit och göra det!!!
Inne på sjukhuset fick jag inte vara med på uppvaket, hon är ju 18, vuxen!!
Nähä där har ni fel, så jag pratade in mig till henne.
Jag sa:
 Nu är det faktiskt så att Sara vill ha mig där, det är inte jag som är en överbeskyddande mamma! 
Så jag fick faktiskt komma in där.
Hon är väldigt självständig annars, hade hon inte varit det så kanske jag hade agerat annorlunda!
Det kan inte vara lätt får barnen att allt sker över en natt!!
Jaja, nog med mitt.
Operationen gick jätte bra, så nu ska hon slippa ha ont i halsen.

Idag ska min kära vän och hennes gubbe komma över på middag!!
Ska bli jätte trevligt!!
Ja det brukar det alltid bli !

Nä nu ska jag ta tag i lite saker här hemma!!

Hoppas att ni får en underbar helg!!!
Kramar W


Glöm inte att vänner berikar dit liv!!

Kommentarer
Postat av: britten

Tack tack får man väl säga då....inte att lätt att ga från barn till vuxen över natten typ..tur tror jag att tösen har sin goa mammi med ...ha en fin kväll nu

2009-03-07 @ 11:20:16
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Pialotta

ja du en mamma är alltid en mamma i alla lägen hur stor än ens barn blir.. känner igen det där..

Inget är som väntans tider.. här går vi och väntar på telefonsamtal.. vår lilla flicka åkte in på KK igår kväll..

Ha de fint med vännerna och duuuuuuuuuu.. ett gott rött är inte alls så dumt:-)

Kramar från Skåne

2009-03-07 @ 11:27:45
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Samira

Vilken tur att det gick bra för Sara!

Jag smsade dig på din födelsedag men fick aldrig någon leveransrapport. Så jag antar att du inte fick min gratulation. Men i så fall - Grattis i efterskott!



Vi måste ses snart. Kraaaam.

2009-03-07 @ 18:44:54
URL: http://samira.nu
Postat av: soffie

ha en härlig lördag å grattis till awarden

2009-03-07 @ 19:51:44
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Jennie

åh va ku lmed nomineringar :)

2009-03-08 @ 15:38:37
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Det är klart att man skall få vara med sina barn på sjukhuset om dom vill det.... Det är ju inte den gosigaste miljön om man säger så.....

Jag är fortfarande med min höna ...hon har fyllt 21...Vuxen till vardags men mycket liten när hon skall till sjukhuset.....

Kram

Margaretha

2009-03-08 @ 15:38:52
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det är jobbigt när dom fyller myndiga på flera sätt. Skönt att du fick omma in och att honnu är bra.

Hoppas ni hade trevligt igår!

kramar

2009-03-08 @ 23:06:48
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0