OJ....

....det var ett tag sen jag var här inne ser jag!!! Hihi
Snacka om att tiden bara rinner iväg!!

Jaha vad har hänt här hemma då??
Jo lillan har sprunget Kalvinknatet, hon kom 38 av 184 startande!!!
Det var super bra!!!
Före efter
Sen har vi haft fullt upp med att fixa på jobb, vi ska utöka med ett kaffe'.
Så det har varit en massa målande och snickrande. Men nu börjar det närma sig slutet!!
Vi har varit på min syster och hennes pojkväns 25 års kalas, det var jätte trevligt!!
Igår blev jag firad, jag fick en ny cykel, den gamle hade barnen lånat sönder!!
Det är i stora drag av vad jag har gjort!

Nu håller gubben på att dona med polen, så att vi kan hoppas i och bada snart!!
Ska bli skönt!!

Hoppas att ni alla har haft det bra!!!

Kramar W




Glöm inte att vara dig själv!!
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

GRATTIS! För jag antar att du fyllde år då du fick en cykel =)

Va roligt med ett café. Har ni det på tomten eller?

Duktig hon var donnan dn som sprang.



Ha det jättefint. Hoppas ni får nyttja poolen snart.

Kram



2009-06-01 @ 12:51:43
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Christina

Hallo kusin!

kul att läsa din blogg. vi är avundsjuka på er pool!

kram

2009-06-02 @ 00:18:47
URL: http://tjenarehej.blogspot.com/
Postat av: Samira

Grattis i efterskott, Wivvi!!! Hurra hurra hurra!!!

2009-06-02 @ 15:34:28
URL: http://samira.nu
Postat av: Linda

Hallå där!!

Jag antar att du fick cykeln i morsdagspresent för fyllt år har du ju gjort för ett bra tag sen.Säg till min svåger att bli klar med poolen så jag kan få ta mitt simborgar märke nån gång.Jag ser även framemot en STOR mjukglass från cafe älgen????eller det skulle det inte heta.Hi Hi.Ha det gött så ses vi.Kram din svägerska

2009-06-02 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0