Bortbytes!

En 35 årig kropp bortbytes mot en ca 25 årig kropp.
Kroppen som bytes bort är i hyfsat skick, några kilon förmycket, men det är på väg bort.
Kondisen kan bli bättre, men förövrigt ganska bra !!
Kroppen som önskas ska va i bra skick, utan några sjukdomar såsom fibromyalgi
eller andra livslånga sjukdomar!!
Det ända som inte bytas bort är hjärnan. Den är jag nöjd med, ja den kan ju bli lite smartare.
Men det är inte mycket!! Hhihi
Känner du någon eller om det är du själv som är intresserad av detta byte, kontakta gärna mig!!
Endast seriösa svar önskas!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------

Nä jag lär nog inte få några svar!!
Har inte varit inne på ett par dagar nu, har väldigt ont!!!
Man vet inte riktigt vart man ska ta vägen.
Det som jag tycker är jobbigast är att jag blir så irriterad.!!
Vilket oftast går ut över dem här hemma. Och det är inte roligt!!
Även om jag säger till dem att allt skäll inte är meningen, och även om jag förklarar att jag har väldigt ont nu, så är det inte roligt!!
De vet om att jag blir så här, de är väldigt förstående.!!!
Men man blir ändå arg på sig själv, man blir ledsen för att man gör som man gör!!
Fast man håller till baka mycket irritation men till slut brister det!!
Det ända man kan göra är att be om ursäkt.


Nu får det va fördig gnällt!!!!!!
Efter regn kommer solsken!!

Hoppas att ni alla får en underbar dag!!!
Många kramar W

Ojsan jag håll på att glömma att gratta två tjejer idag!!!

Det är Sawen och min lilla vovve Kajla som fyller år idag!!!
Grattis till er båda!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan låna min ett tag.Jag är ju iofs lika UNG som du men har ej ont någonstans,men jag har ju klister i huvudet.Det gör kanske inget jag funkar ganska bra ändå.Hoppas det snart går över.Annars kan du ju åka med till Cypern igen.HiHi.Ha det gott Kramar din svägerska (med klister)

2008-10-23 @ 15:59:12
Postat av: soffie

hmmm vi kunde inte byta för jag va äldre än du,

men å så har jag oxå känt att man skulle vilja byta bort dej själv,

hoppas du får en gonatt!

2008-10-23 @ 22:41:36
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas du mår bättre nu, och att du får en härlig helg!! Själv har jag precis påbörjat mitt höstlov!! :)

Kram kram

2008-10-24 @ 13:45:11
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej!det är ett helsike när värken slår till,den kommer så fort.Äter du ingen medicin mot din fibromyalgi?

Ha det så bra du bara kan i helgen//Anna-Carin

2008-10-25 @ 15:59:52
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0