Ont i huvudet

Idag stannade jag hemma med huvudvärk!
Har suttit i sedan igår,
orkade inte en dag till i skolan med värk.

Det e vissa som har undrat vad jag går för skola.
Jag läser in gymnasiet på en folkhögskola.
Eftersom jag blev mamma tidigt hann jag inte gå skolan då,
så jag gör det nu.
Men det e inte lönt ni frågar vad jag ska läsa vidare till sen, för det vet jag inte.
Har inte kommit på vad jag vill bli när jag blir stor! Hihihi
Men det sköna e att jag går ut nu till sommaren!
Då e jag äntligen klar.
Jag har gått där nu i snart tre år, och nu börjar jag bli trött på det!
Så gissa om jag längtar tills vi går ut!!
Så till sommaren ska jag bara ta det lugnt och va med familjen,
hjälpa gubben med företaget (kanske).
Om vi nu får någon sommar, förra sommaren va det inte så fint väder.
Men man kan bara hoppas att det kommer i år!
Nä nu ska jag gå och ta en pilla!

Hoppas att ni får en underbar dag!
Kramar W


----------------------------------------------------------------------------------------------

Glömde säga att jag fick våfflor igår hemma hos Samira o Olle!
Så jag blev inte utan!!
Det va jätte gott!
Tack S o O

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Stackars dig. Jag e migränmänniska så jag vet hur det e att ha ont i huvudet....
Hoppas att det går över snart
Margaretha

2008-03-26 @ 14:04:40
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Pialotta

Huvudvärk är pecka.. det hade jag i går hela dagen.. trodde jag skulle bli sjuk på allvar, men ungt krut förgås inte så lätt:-)
Klart det är jobbigt att "skola", men du gör det för din egen skull och snart är det klart.. Hoppas du vet senare vad du vill bli:-)
Kramkram

2008-03-26 @ 14:05:09
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0