Inte orkat!

Jag har inte vart på blogg humör de senaste dagarna,
så därför har inte jag varit inne på bloggen eller varit inne tittat på era sidor.
Jag har inte heller haft tid för det, eller tagit mig tid till det.
Det har inte hänt så mycket egentligen här hemma, mer än det vanliga.
Gubben var iväg i helgen igen med lilleman på friidrott, denna gången var det i Göteborg. 
Jag och töserna har varit hemma.
Lillan har varit på kalas både i Lördags och i går, så man har fått köra hit och dit!

Idag började påsklovet, så vi får se vad det har med sig! Jag vet bara att jag håller på att planera för fullt inför Fredagen, då ska jag och grabben ha ett gemensamt kalas, han fyller 15 år på Lördag, jag har fyllt  35.
Då kommer de närmsta släktingarna och vännerna, vi blir ca44 stycken, så det gäller att planera lite inför det!
Sen ska jag komma på hur alla ska få plats att sitta, vilket inte e det lättaste,
men finns det hjärte rum så finns det stjärterum.
Sen på Lördagen så ska vi ha påskmiddag för ett par vänner,
så det blir att städa på fredanatt och sen möblera om till nästa middag!
Nä nu ska jag gå in och titta på era sidor!
Hoppas att ni får ett härligt påsklov!
Kramar W

image320 image322

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Så mycket du har i görningen, förstår du inte haft tid att sitta o jäsa vid din leksak:-)
Att planera alla sittplatser, då man har många gäster är inte så lätt.. men att utgå ifrån "gående bord" är ganska så bra.. jag har några Ikeastolar hängande på väggen i köket som är bra att ta till vid tillfälle.. bor man som jag i lägenhet så ..
Ha de fint med allt ditt.. så hörs vi.. snöregnet öser ner o vinden tar i..
Kram*

2008-03-17 @ 12:03:30
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Jennie

ibland får man vara trött p åbloggen ;P haha!

svar: de snöar här med :(

2008-03-17 @ 12:13:32
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: TaZty

Samma här.. det får bli vad det blir av det istället. =)

2008-03-17 @ 19:41:42
URL: http://tazty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0