Utmaning!

Jag har fått en utmaning av Tonårsmorsa, som i sin tur har fått den från en annan bloggare! Jag precis som tonårsmorsa tycker om utmaningar, så det e bara att börja svara på frågorna!
 
Väder utanför ditt fönster:

Efter som det e kväll så ser jag inte så mycket, men det blåser och e svin kalt!


Lyssnar på just nu:

Upp och hoppa från melodi festivalen, skit bra låt! Jag e glad att de gick vidare!


I går gick du och la dig:

Alldeles för sent runt 3 tiden!


I dag vaknade du:

För sent, runt halv 11 tiden.


Vad har du på dig:

Svarta byxor och en röd tröja.


Senaste som ringde dig:

Min mamma.


Som du ringde:

Min dotter.


Senaste som skickade dig sms:

Min dotter


Senaste som du skickade till:

det får bli samma svar där, min dotter!


Senaste vän du addade på Facebook:

Har inte facebook.


Som addade dig:

Ja naturligtvis ingen! Hihi


Senaste person som mailade dig:

En kompis


Sista hemsida du besökte/läste:

Tonårsmorsa


Ska/har gjort/göra idag:

Ska ha gjort mycket/har gjort middag/Göra idag, inget


Bra eller dålig dag idag:

Bra, eftersom den har varit i lugnets tecken!



Och så ska bollen rulla vidare...

Jag utmanar: Samira - Tråkbloggen-, Dagens sanning!,EnlitenSawen, , Hallon8, Bojan- Emma

Kramar W


Kommentarer
Postat av: Jennie

åh va kul :D jag gör den här imorgn!

2008-02-24 @ 01:22:49
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0