Tråkigt!

Sitter här hemma och har inget att göra! Känns som om jag skulle gått till skolan, fast jag har huvudvärk!!!
Men nu gjorde jag inte det! Så nu sitter jag här. Jag har funderat på vad vi ska ge till Samira nu när hon fyller år, jag har kommit på vad det blir! Nu vet jag att hon blir nyfiken! Hihihi
Det e lite det som e meningen, nu kommer hon att tjata på mig och andra om vad det kan va!
Sawen det blir inte det som jag sa till dej innan.
Jag kan inte skriva vad det e eftersom hon läser på sidan! Men när hon har fått sitt paket så ska jag berätta vad det e! 
Kramar W

Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas du mår bättre :/ o de e alltid tråkigt att vara hemma..

2008-02-06 @ 12:12:58
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Emma

mm det ska bli skönt att vara ledig. =) hoppas din hvuvudvärk har gått över. kram emma

2008-02-06 @ 12:43:51
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0