Strul med bloggen!

God morgon!
Igår kväll skulle jag som vanligt gå in och säga god natt men det var något fel på bloggen.
Jag provade i en timme men lyckades inte komma in, så till slut sket jag i det.
Min nacke gör ont och det sprider sig upp i huvudet! Hoppas verkligen att massagen hjälper idag!!!
Jag ska även till läkaren för at se om mina prover var bra, men det tror ja att de e.
sen har jag inte så mycket mer planerat, mer än att försöka få lite ordning här hemma!
Hur ser er dag ut?
Ni får ha det så bra så läng, ses sen.
Kramar W

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe ah, som tur är händer det inte så ofta i vården. =) jupp,blogg.se funka inte igår kväll. försökte jag med. =)

TIPS; om du har onte i nacken och det går upp mot huvet så ska du stretcha benen..mycket och hårt. brukar jag göra och det hjälper lite iaf, ibland mycket. =) men hoppas massagen hjälper helt!
ha en bra dag! Kram emma

2008-02-07 @ 10:31:20
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0