Lite fler roliga!!!


På  ett cocktail-party säger en kvinna till en annan:
'Har  inte du vigselringen på fel finger?'
'Jo, det har jag. Jag gifte mig med fel  man.'


*


En  kvinna annonserade under diverse:
'Önskas: make.'
Nästa  dag hade hon fått över hundra svar.
Det stod samma sak i alla  brev:
'Du  kan ta min.'


    *


Om  en kvinna stjäl din man
så  finns ingen bättre hämnd än att låta henne behålla  honom.

*


En  liten pojke frågar sin far:
'Pappa,  hur mycket kostar det att gifta sig?'
Pappa svarar:
'Jag vet inte, min  son, jag betalar fortfarande.'


*

En  liten pojke frågade:
'Är det sant,  pappa, att i vissa delar av Afrika
känner inte mannen sin hustru innan de  gift sig?'
Pappa svarar;
'Så är det i alla länder, min  son.'


  *


Så  var det kvinnan som sade:
'Jag  visste inte vad lycka var innan jag gifte mig,
och sedan var det för  sent.

*  


Tänk  bara,om det inte vore för äktenskapet så skulle männen gå
genom livet med  uppfattningen att de inte hade några fel alls. 

  *


En  kvinnas bön:
'Gode  Gud; jag ber om visdom att förstå, älska och förlåta min man,
och för tålamod  för hans fel och synder.
För,  Herre, om jag ber om styrka så kommer jag troligen att slå ihjäl  honom.'

*


En  man och hans hustru väntar med sina nio barn på busshållplatsen.
En blind man  sällar sig till sällskapet ett par minuter senare.
När  bussen kommer är den redan full, och endast frun och de nio barnen lyckas pressa  sig ombord. Så barnafadern och den blinde bestämmer sig för att  gå.
Efter  ett tag blir fadern irriterad av klickandet som den blinde mannens käpp avger  när den slår i gatan, så han säger till den blinde:
'Varför  kan inte du sätta en bit gummi på din pinne? Det där ljudet driver mig från  vettet.'
Den  blinde replikerar indignerat:
'  Om du hade satt en bit gummi på din pinne så hade vi båda rymts på  bussen!


Kram W

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Hehehehe :)

2008-02-16 @ 22:36:21
URL: http://samira.nu
Postat av: Pialotta

Kul med humor, då blir man glad.. mixar med det där oxså ibland.. de här har jag inte hört tidigare, men ofta får jag mail med en massa tokigt i:-)
Ha en fin söndag.. tjingeling

2008-02-17 @ 00:11:13
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0