Ge mig......

.......CHOKLAD eller godis!!!!!
image255
Jag har inte ätit en chokladbit eller en godisbit på hela veckan!!!
Det e nämligen så att mina byxor har krympt lite, så för att fixa till det måste detta hemska ske!!
Men snart e det helg, då får jag äta vad jag vill!
Fast när man inte har ätit godis eller choklad på ett tag så brukar det räcka med ett par bitar.
För sedan växer det i ens mun!
Men imorgon ska jag handla..
image256
Nu säger nog de flesta Oh hon ska banta!
Men så e det inte, banta blir man inte mindre av!
Man ska äta sunt!
Det gör så att kroppen mår bra!
Så det så!
Det e konstigt hur man kan bli beroende av socker,
det e som en drog!
De första dagarna va jag så himla sugen på något sött!
Men som tur e e det mesta suget borta nu!!
Ni får hålla tummarna för mig!
Så att jag klarar av att motstå frestelserna! Hihi 
Vi kanske ses senare!
Kramizar W

Kommentarer
Postat av: Anna

Socker är verkligen en drog!! :/ Hade det uppfunnits nu så hade det varit receptbelagt...
Ha en bra kväll du med!
Kramar

2008-02-28 @ 20:57:50
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Annelie

Ja det är verkligen vanebildande. Jag är övertygad omatt du klarar att äta sunt så midjan minskar =)
Ha en fin kväll/kram

2008-02-28 @ 21:19:06
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Lycka till med midjemåttet..Socker är en drog, och dessutom gott;^)
Många fina ord du skrivit på din blogg.

2008-02-28 @ 21:48:46
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0