Disco

image260

Jaha, som sagt nu e det fredag! Har inte riktigt klurat ut hur kvällen ska se ut, men det som e säkert e att lillan ska gå på disco. Skolan arrangerar mellan varven disco för de små. Hon går här och frågar var femte minut vad klockan är, e det dax snart! Men det börjar inte förrän kl18.00. Så det e en stund till som jag måste stå ut med frågandet! Som tur e ha hon en kompis här hemma, annars så hade hon frågat varje minut!
Hon kom nu precis och fråga vad klockan är, jag svarade halv 5, då sa hon -då måste jag nog byta om till disco kläder nu! Hihi de e för goa de små liven!
Jag vet fortfarande inte vad vi ska ha till middag!! Vi hade tänkt att äta lite senare idag, efter lillan kommit hem.
Vi får se vad det blir!
Ni får ha en skön och underbar Fredags kväll!
Kram W
image261

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha barn e så söta:D hoppas hon får kul på discot ^^

2008-02-29 @ 16:44:01
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Linnéa

Haha :) hoppas hon får det så trevligt då.

2008-02-29 @ 17:49:19
URL: http://lillix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0