Det var skönt!!

Nu e jag hemma igen! Kan bara säga att vi hade det super skönt hemma hos Samiras mamma. Där de bor e mitt ute i ingenstans, vilket betyder det e så tyst, lugnt och skönt!!
När vi stod där ute och rökte så hörde man ingenting mer än naturen, helt underbart!!
Vi åkte hemifrån vid fyra snåret, när vi kom fram så la vi in väskor och hälsade, sen började vi med grillningen, medans Samiras mamma fixa och dona där inne med tillbehören och duka! När allt va färdigt avnjöt vi en helt underbar måltid med gott vin och gott sällskap!
Sedan gick vi och satte oss i ett annat rum och fortsatte att prata, dricka och äta gott.
 
Efter en stund så tyckte vi det va dax för att börja med ansiktenas "nyskapande". Hihi
Sammis mamma gjorde i ordning en ansiktsångning..... 
Här e några foton när vi står med våra huvuden ner över en gryta!!!
   
Efter det så va det dax att lägga på maskerna,
vi hade olika masker på oss,
den jag har var glansig, så de syns inte så mycket att jag har en , men det har jag
 
Efter vi tagit av oss maskerna så fixade de sina naglar, dock ej jag, har inga naglar att fixa.
Sen fortsatte kvällen i myshetens tecken!!
Vill tacka Samira o Sawen för att ni ville ha mig med, Tack!
Men ett ännu större tack till Samiras mamma som ville ha oss där och för en jätte trevlig kväll!
TACK Sara!
Jag hade super mysigt!!
Kramar W


Kommentarer
Postat av: Jennie

åh de ser roligt ut :) skönt med ansiktsmask

2008-02-16 @ 15:01:07
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Sawen

Tack själv för att du kom!
Övertrevligt!

2008-02-16 @ 15:35:09
URL: http://sawens.webblogg.se
Postat av: Emma

haha roliga bilder. det ser så skönt ut. Vill med göra sånt där. =)

ha en mysig kväll! kram emma

2008-02-16 @ 15:48:23
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Anna

Ser ut som ni hade det jättetrevligt!!

2008-02-16 @ 17:10:11
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0